måndag 17 maj 2010



Liten film som vi filmade medan vi fotade och under de små pauserna vi hade.

Fotograferingen gick bra, även om jag var lite lätt stressad. Det var lite frågor som snurrade runt i huvudet... Hur skulle katten reagera med peruk ute i naturen? Kommer vi verkligen ha sån tur att solen alltid kommer vara framme, utan att ett stort moln skymmer det?

Det gick jättebra i alla fall! Vi började det hela klockan 11, då vi samlades hemma hos Elin för sminkning, håruppsättningar och testa kläder. 1½ timma senare gav vi oss iväg, men innan vi satte oss i bilen för att köra ut till skogen, köpte mina modeller och min fotoassistent varsin take-away pizza att äta medan jag ställde upp rekvisitan som skulle vara med i fotot. Ungefär klockan 18 var fotograferingen över!

Det känns bra, och på onsdag sker redovisningen! Jag längtar!

Inga kommentarer: